niedziela, 6 stycznia 2013

Chmury moja pasja

Ok teraz kolej na chmury. Pierwsze zdjęcie nazywa się "fala chmur" zrobiłem to blisko domu. Niezwykłe zjawisko przyrodnicze, przyroda może nas niezwykle upiększyć nasze dnie tylko musimy na chwilę zatrzymać się spojrzeć w około siebie i zobaczyć piękno które nas otacza wystarczy choć 10 lub 20 minut popatrzeć i zauważać rzeczy których na co dzień nie zobaczysz. Kiedy chodziłem do szkoły też przez parę lat nie zauważyłem np. zrobionej procy na drzewie było to na prawdę piękne drzewo a ja głupi nie zauważałem tego przez parę lat.  








Kiedy tak jeździłem rowerem jadę jadę a tam co chmury, patrzę i widzę jego piękno na zdjęciu nie zobaczysz tego musisz zobaczyć to na żywo odczuć to na swojej skórze 





Zdjęcie jest czarno białe (prawie). Aparat ma wsobie tą funkcię i inne np. sepia one chcą pokazać zdjęcia z innej perspektywy z perspektywy lat 80 lub 20 kiedy nie było tak dobrych aparatów które robiły kolorowe zdjęcia